Spodná vlna
10,00 €
stav veľmi dobrý, pevná väzba s prebalom, 296 strán, jazyk slovenský
… Forrester Research spôsob, ako využiť moc sociálnych médií na dosiahnutie úspechu v podnikaní. Ak sa zaoberáte marketingom, výskumom, podporou predaja, predajom, vývojom, alebo ak riadite spoločnosť, v knihe nájdete presne cielené rady, podporené skutočnými príkladmi návratnosti investícií, ktoré vás presvedčia, že spojenie so sociálnymi médiami naozaj funguje. Kniha bola vyhlásená za jednu z najlepších kníh o marketingu za rok 2008.
1 na sklade
Prostredie, v ktorom žijeme, čoraz viac ovplyvňujú sociálne médiá. Internetové stránky ako YouTube, Twitter či Facebook vložili do rúk jednotlivcov aj komunít nebývalú mienkotvornú moc. V knihe Spodná vlna ponúkajú dvaja špičkoví výskumníci z …
| Autor | |
|---|---|
| Vydavateľstvo | |
| Predajňa |
Tento produkt môžu ohodnotiť len prihlásení zákazníci, ktorí si ho kúpili.

Recenzie
Nikto zatiaľ nepridal hodnotenie.